Cadru legal

În conformitate cu OUG 34/2014, în cazul în care nu sunteți mulțumit de produsul primit, aveți posibilitatea de a-l returna în termen de 14 zile calendaristice de la primire, fără penalități și fără a fi necesară invocarea vreunui motiv. Singurul cost pe care va trebui să-l suportați este taxa de transport pentru returnarea coletului.

Conform cu OUG 34/2014, pot returna produse doar persoanele fizice, presoanele juridice nu au acest drept.

Retragere din contract

Perioada de retragere din contract (perioada de retur) de 14 zile calendaristice începe de la data în care dvs. sau o terță parte desemnată de dvs. (alta decât curierul) intră în posesia fizică a produsului/produselor sau în cazul în care printr-o singură comandă sunt comandate mai multe produse care sunt livrate în colete separate, de la data la care dvs. sau o terță parte desemnată de dvs. (alta decat curierul) intră în posesia ultimului colet.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere din contract (dreptul de retur), este necesar să ne comunicați intenția de returnare în termen de maxim 14 zile de la data livrării produsului/produselor comandate prin folosirea formularului de retragere disponibil aici și să ni-l trimiteți completat prin poștă sau curier, către SC Biotek Media Trading SRL, cu sediul social în București, sector 4, Str. Pictor Ștefan Dimitrescu nr. 15, Bl. 13, Sc. 1, Et. 6, Ap. 19, cod poștal: 041363 sau prin email la adresa office@lovingpets.ro.

Returul trebuie să fie efectuat în ambalajul original al acestuia. În cazul returnării produsului în alt ambalaj decât cel în care produsul a fost livrat, returul va fi acceptat doar dacă produsul nu prezintă urme de uzură, nu este deteriorat și are toate etichetele atașate și este complet – inclusiv cu accesorile și documentele care l-au insoțit: certificat de garanție, manual de instrucțiuni, etc.
Produsele non-alimentare vor fi acceptate pentru retur doar daca nu au fost desfacute din ambalajul original.

Se poate solicita returnarea produselor în urmatoarele situatii:
  • Produsul nu este conform cu specificațiile de pe site: dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta noastră, clientul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, clientul va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Vom trimite produsul la schimb sau vom plăti suma rambursată numai dupa ce clientul a returnat produsul cumpărat inițial. Taxa de transport pentru produsul înlocuit va fi suportată de către noi, după caz.
  • Produsul a fost livrat gresit: livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat, iar clientul va refuza recepția. Dacă marfa a fost deja recepționata în momentul sesizării produsului sau produselor neconforme, clientul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreeaza înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, clientul va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului inlocuitor. Vom trimite produsul la schimb sau vom plăti suma rambursată numai dupa ce clientul a returnat produsul cumpărat inițial. Taxa de transport pentru produsul înlocuit va fi suportată de către noi, după caz.
  • Renunțarea la cumpărare: clientul are dreptul sa notifice în scris vânzătorului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului. Clientul va putea solicita schimbarea produsului, în termen de 14 zile lucrătoare de la data primirii coletului, fără penalități și fără invocarea unui motiv. În cazul solicitarii unui alt produs se va achita diferența de preț, dacă produsul este mai scump. În situația în care clientul optează pentru un produs mai ieftin, diferența de preț se va returna. Vom trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce clientul a returnat produsul cumpărat inițial. Rambursarea contravalorii produsului ori, după caz, înlocuirea acestuia, se va face în cel mult 14 zile de la retur. Cererea de returnare trebuie să cuprindă datele de identificare ale produsului și ale persoanei care l-a achiziționat. Taxa de transport pentru produsul înlocuit va fi suportată integral de către client.

Excepții

Nu pot fi returnate următoarele categorii de produse:
  • Cererea de returnare depășește termenul de 14 zile lucrătoare prevăzut în OUG 34/2014 art.11 pct.2;
  • Produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri (nesemnalate ca și defecte estetice în primele 48 de ore de la recepționarea produsului) sau produsele care au urme de folosire excesiva și/sau urme de intervenții neautorizate;
  • Produse aduse pe comenzi speciale;
  • Produse confecţionate după specificaţiile prezentate de client sau personalizate în mod clar;
  • Produse de îngrijire pentru animale sau accesorii medicale care au ambalajul deschis;
  • Produse perisabile (ex: hrană, recompense, vitamine, delicii) care au ambalajul deschis;
  • Produse care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au ambalajul deschis;

Taxe și costuri de retur

Dacă produsul returnat este sigilat așa cum a fost primit sau dacă este returnat în ambalajul original fără să fie deteriorat sau să aibă alte urme de utilizare returul este gratuit singurul cost pe care va trebui să-l suportați este taxa de transport.

Daca produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, se va solicita o taxă pentru aducerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de pret rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. ( OUG 34/2014 art.14 pct.3 );
 

Rambursarea sumelor

Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 zile de la data în care produsele vor intra în depozitul nostru. Restituirea se va efectua prin transfer bancar.

Conform art. 24 punctele 2 și 3, ziua în care clientul își exercită dreptul de retragere din contract nu se va lua în seamă la calculul termenului de retur, iar în cazul în care ultima zi a termenului este o zi nelucrătoare, termenul se va prelungi în mod corespunzator.

Pentru restituirea contravalorii produsului/produselor returnat/returnate, este necesară transmiterea de către dvs. a unui cont bancar (IBAN) în care vă vom restitui suma aferenta produsului returnat din care vom retrage taxa de transport pentru returnarea coletului. Nu suntem responsabili de nici un cost suplimentar suportat de către client, incluzând dar nelimitându-se la comisioane aplicate de către banca emitenta a cardului acestuia. Nu se poate efectua plata într-o anumită valută sau într-un cont din străinătate.

Suma aferentă livrării comenzi (costul transportului plătit) va fi restituită doar dacă comanda a fost returnată integral (dacă au fost returnate toate produsele din comandă).

Adresa de retur

Adresa la care trebuie facut returul este: Șos. Olteniței nr. 35-37, a doua intrare, et. 1, cam. 1, sector 4, București, cod poștal 041293 (menționați în AWB firma Biotek Media Trading SRL)

sau: Sameday, easybox Pet Shop Oltenitei
Sos. Oltenitei, Nr. 140, Bl. 5, Sc. 1
Bucuresti, Sector 4

Prevederi Finale

Renunțarea la cumpărare în mod repetat va putea fi considerată un abuz.
Noi plătim transportul, în avans, pentru fiecare colet în parte.
În momentul efectuării unei comenzi online, clientul declară că a luat cunoștință și este întru totul de acord cu cele mentionate mai sus.

Operare retur în Site

Pentru a returna produse prin facilitatea pusă la dispoziție prin Site vă rugăm să urmați pașii:

Pasul 1: Autentificare client;
Pasul 2: Accesati "Informații cont";
Pasul 3: Accesati "Istoric și detalii ale comenzilor";



Pasul 4: Deschideti comanda care contine produsele ce vor fi returnate;



Pasul 5: Selectați produsele pe care doriți să le returnați, alegeți cantitatea de returnat pt. fiecare, completați motivul returului
și apăsați butonul "Solicită un retur"



Pasul 6: Puteți urmări evoluția returului în secțiunea "Retur marfă" din "Contul meu".



Pasul 7: Afișarea detaliilor despre retur



Pasul 8: După confirmarea acceptării returului puteți tipări cererea de retur și să ne trimiteți produsele de returnat împreună cu aceasta:



Pasul 9: Când returul va fi finalizat va fi marcat corespunzator în cont