Harrison's Fauna Flora: Saccharomyces cerevisiae: Suport nutrițional pentru păsările de companie și alte animalele. Este un amestec de enzime pentru a ajuta digestia. Acționează ca un probiotic ajutând la digestia alimentelor și la absorbția nutrienților.
Poate fi utilizată în:
Diabet
Nutriție neadecvată
Digestie lentă
Pentru o funcție hepatică sănătoasă
Îngrijirea rănilor
Acvacultură (păsări)
Infecții bacteriene
Infecții fungice
Intoleranță la lactoză
Pentru animale în vârstă
Poate ajuta la îmbunătățirea capacităților mentale și fizice
Poate stimula sistemul imunitar, incluzând creșterea producției de celule T
Poate crește energia și longevitatea pentru o incidență redusă a bolilor
Doză și administrare:
Păsări: un vârf (1/16 linguriță) la masă
Alte animale: ½ linguriță de Fauna Flora la o cană de mâncare. Pentru cele mai în vârstă: o linguriță la o cană de mâncare.
După deschidere a se păstra în frigider.
Ingrediente:
Drojdie Saccharomyces Cerevisiae cultivată pe porumb, grâu, secară, malț, sirop de porumb și melasă.
prin telefon, la numerele 0770.882.898, 0770.891.562, de luni până vineri, între orele 10:00 si 18:00;
prin e-mail, la adresa comenzi@lovingpets.ro.
Plata se poate face:
online, cu cardul bancar, prin sistemul de plată euPlătesc.ro;
la livrare, ramburs în numerar la curier;
la livrare, numerar sau card bancar în depozit (Acceptam plata prin ING SoftPOS cu carduri Visa/Maestro/Mastercard);
prin transfer bancar.
Livrarea se va face:
GRATUIT prin ridicare personală de la adresa: Șos. Olteniței nr. 35-37, a doua intrare, et. 1, cam. 1, (cladirea SNIF SA), sector 4, București (lângă Metrou C. Brâncoveanu) - se va emite bon fiscal.
program depozit:
Luni - Vineri : 10:00 - 17:30;
Sâmbătă - Duminică : închis;
Vă rog sunați înainte de a veni.
prin curier rapid în toată țara. Costul de livrare va fi afișat la finalizarea fiecărei comenzi.
pentru clienții neutentificați nu se afișează costul de livrare.
termenul general de livrare este de 2-4 zile lucrătoare de la data procesării comenzii sau cum este precizat la fiecare produs în parte desupra prețului.
Pentru contact curier și pentru a vă răspunde repede vă rog sa le scrieți pe adresa client@memex.ro
Dacă un colet nu a putut fi livrat în prima zi se va proceda astfel:
în București se va încerca și a doua zi, iar dacă nu a putut fi livrat nici atunci se va returna la noi
în țară, GLS va încerca livrarea în ziua a3a și a5a după care se va returna la noi
Sameday va încerca și a doua zi, iar dacă nu a putut fi livrat nici atunci se va returna la noi
Clienții care au cumpărat acest produs au mai cumpărat și: